10. februar 2021

»Davek bi namreč oslabil, nekatere medije na Poljskem pa celo uničil, ob tem pa povečal neenakost med zasebnimi in javnimi mediji, 'ki jih vlada močno podpira'.«

Skupina medijev je izrazila nasprotovanje davku na oglaševanje in opozorila na posledice za medijsko krajino na Poljskem.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
16. maj 2024

»Oglaševali smo, da smo lahko zagotovili 40 plač. Če ne oglašuješ, ni posla, če ni posla, pa ni denarja za plače.«

Tadej Hat je pojasnjeval razlog za oglaševanje v določenih medijih in poudaril povezavo med oglaševanjem in zagotavljanjem plač zaposlenim.
16. maj 2024

»Nekje dobiš, drugje izgubiš. Saj tudi v drugih medijih, v katerih smo oglaševali, ni bilo takoj učinka.«

Gregor Napret je pojasnjeval, da posel ni vedno dobičkonosen in da oglaševanje v različnih medijih ni takoj prineslo pričakovanega učinka.